1 |
Αμπελαργά
Λαμπρινή, Ανισότητες
μεταξύ αγοριών
και κοριτσιών
σε σχέση με την
εισαγωγή
των Νέων
Τεχνολογιών
στην
Εκπαίδευση:
Θέμα τρόπου
σκέψης ή ζήτημα
πρακτικής
|
2 |
Κωνσταντακοπούλου
Ευαγγελία,
Καφαλούκου
Κωνσταντίνα,
Χάσκου Σοφία,Σύγκριση
διδασκαλίας
στοιχείων
Στατιστικής
μέσω
Ηλεκτρονικού
Υπολογιστή
κ
παραδοσιακής
διδασκαλίας
|
3 |
Λούβρης
Αριστείδης,
Στούμπη
Αλεξάνδρα, Η
Εκπαιδευτική
πύλη του
ΥΠΕΠΘ: Στόχοι
και
προοπτικές
|
4 |
Μπέλλου
Ιωάννα, Η
σκέψη και ο
λόγος των
παιδιών στην
αναπαράσταση
των μύθων
του Αισώπου
με τον
υπολογιστή
|
5 |
Μώκου
Χρυσούλα,
Μώκος
Ευάγγελος, Ανάπτυξη
των γλωσσικών
και γνωστικών
ικανοτήτων
των παιδιών με
τη χρήση των Νέων
Τεχνολογιών
|
6 |
Νικολαϊδου
Γεωργία,Σκέφτομαι,
μιλώ, δρώ
συνεργατικά
στο μάθημα της
Μουσικής με
τη χρήση Νέων
Τεχνολογιών
|
7 |
Ντάσιου
Ευγενία,
Μουλάς
Ανάργυρος,
Κατσιανίδου
Ελισάβετ, Γνωσιακή
ανάλυση της
διάδρασης
μαθητή-μαθήματος
στη
διδασκαλία
ενός
μαθήματος
μέσω
ηλεκτρονικών
υπολογιστών
(E-LEARNING)
|
8 |
Πανάγου
Ελένη,
Σωτηρόπουλος
Παναγιώτης,
Προσεγγίζοντας
παιδαγωγικά
τη
γλώσσα της
σύγχρονης
τέχνης με τη
χρήση
πολυμεσικών
εφαρμογών: Η
περίπτωσης
της Mec Art
του Νίκου Κεσσανλή
|
9 |
Πλεύρης
Γιώργος, Γλωσσικά
μαθήματα,
διδακτική
πράξη καιΤΠΕ.
Φιλόλογοι
μετεξαστέοι
στις ΤΠΕ
|
10 |
Σωτηρόπουλος
Παναγιώτης, Εννοιολογικά
και γνωστικά
χαρακτηριστικά
Διαγραμματικής
γλώσσας
για την
ανάπτυξη και
μελέτη
συστημικών
προτύπων
|