Γλώσσα,Σκέψη,Πράξη και νέες τεχνολογίες

1

Αμπελαργά Λαμπρινή, Ανισότητες μεταξύ αγοριών και κοριτσιών σε σχέση με την εισαγωγή των Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση: Θέμα τρόπου σκέψης ή ζήτημα πρακτικής

2

Κωνσταντακοπούλου Ευαγγελία, Καφαλούκου Κωνσταντίνα, Χάσκου Σοφία,Σύγκριση διδασκαλίας στοιχείων Στατιστικής μέσω Ηλεκτρονικού Υπολογιστή κ παραδοσιακής διδασκαλίας

3

Λούβρης Αριστείδης, Στούμπη Αλεξάνδρα, Η Εκπαιδευτική πύλη του ΥΠΕΠΘ: Στόχοι και προοπτικές

4

Μπέλλου Ιωάννα, Η σκέψη και ο λόγος των παιδιών στην αναπαράσταση των μύθων του Αισώπου με τον υπολογιστή

5

Μώκου Χρυσούλα, Μώκος Ευάγγελος, Ανάπτυξη των γλωσσικών και γνωστικών ικανοτήτων των παιδιών με τη χρήση των Νέων Τεχνολογιών

6

Νικολαϊδου Γεωργία,Σκέφτομαι, μιλώ, δρώ συνεργατικά στο μάθημα της Μουσικής με τη χρήση Νέων Τεχνολογιών

7

Ντάσιου Ευγενία, Μουλάς Ανάργυρος, Κατσιανίδου Ελισάβετ, Γνωσιακή ανάλυση της διάδρασης μαθητή-μαθήματος στη διδασκαλία ενός μαθήματος μέσω ηλεκτρονικών υπολογιστών (E-LEARNING)

8

Πανάγου Ελένη, Σωτηρόπουλος Παναγιώτης, Προσεγγίζοντας παιδαγωγικά τη γλώσσα της σύγχρονης τέχνης με τη χρήση πολυμεσικών εφαρμογών: Η περίπτωσης της Mec Art του Νίκου Κεσσανλή

9

Πλεύρης Γιώργος, Γλωσσικά μαθήματα, διδακτική πράξη καιΤΠΕ. Φιλόλογοι μετεξαστέοι στις ΤΠΕ

10

Σωτηρόπουλος Παναγιώτης, Εννοιολογικά και γνωστικά χαρακτηριστικά Διαγραμματικής γλώσσας για την ανάπτυξη και μελέτη συστημικών προτύπων