Γλώσσα, Σκέψη πράξη στις καινοτόμες δράσεις

1
Αλεξίου Αυγή, Μπάζιου Άννα, Γλώσσα, Σκέψη και Πράξη στις καινοτόμες δράσεις
2

Αποστολίδης Γιώργος, «Σενδόνη»: μια σκηνοθετημένη οπτική της ζωής (project του Εσπερινού Λυκείου Σερρών)

3

Δάσιου Όλγα,Γλώσσα- Σκέψη και Πράξη στις καινοτόμες δράσεις:Η γλώσσα, η σκέψη και η πράξη στην ενδοσχολική επικοινωνία, στην επίλυση συγκρούσεων και στην εμβάθυνση της κατανόησης των ανθρωπίνων δικαιωμάτων στην καθημερινή ζωή ενός σχολείου Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης

4

Κορκοβέλου Αγγελική, «Ο ρόλος της κινηματογραφικής «γλώσσας» στη διαμόρφωση της σκέψης και της πράξης των μαθητών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης»

5

Κουργιαντάκης Χαράλαμπος,Ιστορική σκέψη, κριτική σκέψη και λογική κατανόηση στη σχολική Ιστορία.

6

Μαργaρού Ελένη, Χειμαριού Ελένη, Οι αγώνες επιχειρηματολογίας και το μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας στο Λύκειο: μια διδακτική προσέγγιση της θεματικής ενότητας «Εκπαίδευση και Νέες Τεχνολογίες

7

Μαυρομάτης Παναγιώτης , Μαθήματα δημιουργικής σκέψης σε μια μεικτή τάξη

8

Τσαγκαρέλη Βασιλική, Μουσείο και Δημοτικό Σχολείο. Μια πρόκληση για στενότερη συνεργασία κι επωφελέστερη αξιοποίηση των ρόλων τους, μέσα από μια καλά οργανωμένη επίσκεψη

9

Χατζηαντωνίου Παναγιώτης, Πλακούδα-Λινάρδου Αικατερίνη, Νικολετόπουλος Νικόλαος, Ξανθόπουλος Νικόλαος, «Εγκέφαλος:Αυτός ο Κόσμος ο Μικρός ο Μέγας»: Βιολογία του Εγκεφάλου, Γλωσσικές Διαταραχές, Τεχνητή Νοημοσύνη. Μια Πρόταση Διαθεματικής Προσέγγισης.