1 |
|
2 |
Αποστολίδης
Γιώργος,
«Σενδόνη»: μια
σκηνοθετημένη
οπτική της
ζωής (project του
Εσπερινού
Λυκείου
Σερρών)
|
3 |
Δάσιου
Όλγα,Γλώσσα-
Σκέψη και Πράξη
στις
καινοτόμες
δράσεις:Η
γλώσσα, η σκέψη
και η πράξη στην
ενδοσχολική
επικοινωνία,
στην επίλυση
συγκρούσεων
και στην
εμβάθυνση της
κατανόησης
των ανθρωπίνων
δικαιωμάτων
στην
καθημερινή ζωή
ενός
σχολείου
Δευτεροβάθμιας
εκπαίδευσης
|
4 |
Κορκοβέλου
Αγγελική,
«Ο ρόλος της
κινηματογραφικής
«γλώσσας»
στη
διαμόρφωση
της
σκέψης και
της πράξης των
μαθητών της
Πρωτοβάθμιας
Εκπαίδευσης»
|
5 |
Κουργιαντάκης
Χαράλαμπος,Ιστορική
σκέψη, κριτική
σκέψη και
λογική
κατανόηση στη
σχολική
Ιστορία.
|
6 |
Μαργaρού
Ελένη, Χειμαριού Ελένη, Οι
αγώνες
επιχειρηματολογίας
και το μάθημα
της
Νεοελληνικής
Γλώσσας στο
Λύκειο: μια
διδακτική
προσέγγιση
της
θεματικής
ενότητας
«Εκπαίδευση
και Νέες
Τεχνολογίες
|
7 |
Μαυρομάτης
Παναγιώτης , Μαθήματα δημιουργικής
σκέψης σε μια μεικτή τάξη
|
8 |
Τσαγκαρέλη
Βασιλική, Μουσείο
και Δημοτικό
Σχολείο. Μια
πρόκληση για
στενότερη
συνεργασία
κι
επωφελέστερη
αξιοποίηση
των ρόλων
τους, μέσα από
μια καλά
οργανωμένη
επίσκεψη
|
9 |
Χατζηαντωνίου
Παναγιώτης,
Πλακούδα-Λινάρδου
Αικατερίνη,
Νικολετόπουλος
Νικόλαος,
Ξανθόπουλος
Νικόλαος,
«Εγκέφαλος:Αυτός
ο
Κόσμος ο
Μικρός ο
Μέγας»:
Βιολογία
του
Εγκεφάλου,
Γλωσσικές
Διαταραχές,
Τεχνητή
Νοημοσύνη. Μια
Πρόταση
Διαθεματικής
Προσέγγισης.
|