Γλώσσα, Σκέψη και Πράξη ως αντικείμενο Αξιολόγησης

1

Βαρσαμίδου Αθηνά, Ρές Γιάννης, Αυθεντική αξιολόγηση/ αξιολόγηση βάσει φακέλου: Μια δυναμική & ευέλικτη αξιολογική πρόταση στην υποχρεωτική εκπαίδευση

2

Ζάραγκας Χαρίλαος, Πανταζής Σπύρος, Αξιολόγηση κινητικού συντονισμού σε παιδιά προσχολικής ηλικίας

3

Κολιός Κωνσταντίνος, Μαγγίνας Ιωάννης, Η σχέση γλώσσας και σκέψης. Η αναγνωστική δεξιότητα ως αντικείμενο και μέσον αξιολόγησης

4

Σεντελέ Αικατερίνη, Αξιολόγηση και Αυτοαξιολόγηση Εκπαιδευομένων- Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού

5

Σκαμνέλου Παρασκευή, Η γλώσσα της αξιολόγησης δύο επιθεωρητών Δημοτικών Σχολείων της Εκπαιδευτικής Περιφέρειας Πωγωνίου στις «Εκθέσεις Επιθεωρήσεων Σχολείων 1923—1927»: προσδοκίες, αδιέξοδα και αντιφάσεις στην πορεία για τη «μεταρρύθμιση»